新戲上架!可可夜總會/玩轉極樂園 Coco!

Coco movie image 2 1
BLESSED? – Aspiring musician Miguel learns from the head clerk in the Department of Family Reunions in the Land of the Dead that he’ll need a blessing from a family member to return to the Land of the Living. But Miguel’s great-great-grandmother Mamá Imelda’s blessing comes with an unfortunate condition. Featuring Anthony Gonzalez as the voice of Miguel, Gabriel Iglesias as the voice of the clerk and Alanna Ubach as the voice of Mamá Imelda, Disney•Pixar’s “Coco” opens in U.S. theaters on Nov. 22, 2017. ©2017 Disney•Pixar. All Rights Reserved.

故事描述一位對吉他執著且懷抱夢想的小男孩米高,由於他的祖太婆被吉他手拋棄,家族因此唾棄音樂且從事製鞋業。有一天,米高誤闖進死人的世界,這次遭遇顛覆了他的世界,卻也挽救了許多人的夢想。墨西哥的鞋匠家族「里韋拉斯」有個代代相傳的家訓,就是家族的成員絕不能與音樂有任何關係,但天生音樂魂的男孩米高難以抵擋音樂的魅力,時常躲在家中閣樓練習,更無師自通了一身不得了的吉他技巧。

coco pixar

就在「亡靈節」這天,父親發現了充滿樂譜的秘密閣樓,盛怒之下砸了他的吉他,傷心又憤怒的米高跑去已逝偶像吉他之神的紀念碑內,卻意外進入「夜總會」的世界,米高變成了只能被亡靈看見的「活死人」。米高必須在亡靈節結束前找到在夜總會的祖先家人,才能回到活人的世界。他是否能在夜總會的世界釐清家族對音樂的怨念,並在亡靈節結束找到回家的路呢?

Coco movie image 1 1

  • 電影:可可夜總會(台)/玩轉極樂園(港)
  • 售價:NT$ 590 | HK$ 158
  • IMDB 評分:8.6
  • 下載連結:台灣 | 香港

延伸閱讀:【影評】《可可夜總會》為什麼只能二選一?

加入本站 WhatsApp 頻道最新限免情報立即知。

全新本站官方《限時情報王》 iOS 版 登場。限免已完結?不想錯過重大限免應用,可到本站追蹤 Telegram 頻道FacebookIG