【香港玩樂】7-Eleven 全新「扮」動物毛公仔隆重登場!一套十二款齊齊登上Hello Kitty熱氣球!

unnamed

7-Eleven x Sanrio Characters全新一浪的換購活動蓄勢待發,一套十二款的Sanrio Characters毛公仔將由下星期三(即1月13日)開始,以cute爆動物造型扮嘢登場。這次換購活動將會是一眾Sanrio Characters首次以毛茸茸和扮動物的造型於7-Eleven獨家亮相,他們更坐上Hello Kitty熱氣球趴住升空,可愛度火速攀升,更能令你在新一年步步高升!

一套十二隻 扮乜扮物扮動物
unnamed

今次7-Eleven x Sanrio Characters全新的12款公仔盡顯玩樂本色,陪大家於這個新年鬼馬扮動物。Sanrio人氣女王Hello Kitty扮成英姿颯颯的獅子,令本已人氣爆燈的她加添一份霸氣。平易近人嘅My Melody延續可愛特色,裝扮成紅黑色嘅甲蟲,令人眼前一亮!性格超hea嘅Gudetama,今次就扮萌爆又hea爆的小白兔。

農曆新年快將降臨,為迎接猴年到來,馬騮仔Monkichi決定搞搞新意思,特意扮成老虎,令自己喺新一年變得威武啲!另外,可愛開朗嘅大口仔Minna No Tābō扮成熊貓,繼續散發出強大嘅親和力!仲有其他扮嘢成員包括Ahiru No Pekkle扮小綿羊、人稱XO嘅Bad Badtz-maru扮恐龍、得意可愛嘅布甸狗Pompom Purin 扮小蜜蜂、而肉桂狗Cinnamoroll 就扮雞仔、Kerokero Keroppi扮烏龜,Kuromi扮蝙蝠,以及Hangyodon扮大象,粉絲萬勿錯過。

7-Eleven x Sanrio 「扮」動物毛公仔可作層層疊擺設及收藏用途,每款毛公仔更備有掛繩,方便將毛公仔作吊飾掛住出街,好玩又實用。

除了鬼馬扮嘢造型,12款毛公仔還會攀上毛茸茸又暖笠笠Hello Kitty熱氣球,一齊趴住開心升空,齊齊升高啲去欣賞新年新景象,象徵喺2016年步步高升!載住12位扮嘢毛公仔的熱氣球可以懸掛在屋企任意一個角落,仿佛成為立體揮春一樣,為大家送上祝福。

加入本站 WhatsApp 頻道最新限免情報立即知。

全新本站官方《限時情報王》 iOS 版 登場。限免已完結?不想錯過重大限免應用,可到本站追蹤 Telegram 頻道FacebookIG