發佈會前夕問 Siri 給點提示!Siri 今次竟然這樣答!

ask siri give me a hint 2 00a

ask-siri-give-me-a-hint-2_00

蘋果在今晚的發佈會之中,邀請函上面有一句「Siri, give me a hint」(廣東話:Siri 俾啲提示我、中國話:Siri 給一些提示),大家過去有沒有利用 iPhone 問過 Siri 給提示?小編在發佈會前夕再一次用廣東話問問 Siri 「Siri 俾啲提示我」,今次的答案竟然有一些不同了,她竟然這樣跟我說。「無問題,以下係將會發佈嘅…咪住!你好似冇授權喎,咁你就要等到聽日先喇,真係唔好意思」

ask-siri-give-me-a-hint-2_01

小編不服,再問,但她的答案越來越亂來,難道 Siri 小姐被蘋果發佈會的氣氛沖昏了頭腦?

ask-siri-give-me-a-hint-2_02

最後她更提供了不少「新答案」,聲稱「唔好話俾人知我話你知,我手頭上有可靠嘅資料…大鑊,阿 Tim 望住我」,而且「…我錯過咗個關於發佈會的重要機密會議,因為我忙住同 300 萬人玩包剪揼」,最後更失控到只是說出「OK,聽住:11100110 10101001 10011111 11100101 10101111 10000110」

ask-siri-give-me-a-hint-2_03

看來 Siri 相當期待今晚的蘋果發佈會,她心裡其實想劇透一些 iPhone 6s 和 Apple TV 的資料,對不對?

ask-siri-give-me-a-hint-2_04

Comments are closed.

加入本站 WhatsApp 頻道最新限免情報立即知。

全新本站官方《限時情報王》 iOS 版 登場。限免已完結?不想錯過重大限免應用,可到本站追蹤 Telegram 頻道FacebookIG