在 iPhone 問 Siri 蘋果發佈會提示!Siri 竟然這樣回答!

ask siri give me a hint 00

ask-siri-give-me-a-hint_00

蘋果確認在 9 月 9 舉行發佈會,邀請函上面有一句「Siri, give me a hint」(廣東話:Siri 俾啲提示我/中國語: Siri 給一些提示),似乎要大家問問 Siri 取得發佈會情報,如是者大家有沒有利用 iPhone 問過 Siri 給些提示?

 

小編嘗試利用廣東話向 Siri 發問一句「Siri俾啲提示我」,竟然出現了非常官腔的答案:「我唔會承認亦唔會否認我冇得到授權去承認我唔能夠披露任何資料俾你去確認。無論如何,我都唔能夠確認任何資訊,明未?」

ask-siri-give-me-a-hint_01

於是小編本著好奇心,重新問了數次,但 Siri 只會回避問題:「我感受到人類渴求資訊嘅慾望」、最後她更說到「諗深一層,再諗深一層,你就會搵到答案,或者你可以等到 9 月 9 日」,唯一可以確認的是 9 月 9 日,這是蘋果發佈會的日子。 ask-siri-give-me-a-hint_02

ask-siri-give-me-a-hint_03

如果用回英文問, Siri 除了都是回避問題之外,她竟然提到一個非常重要的字眼「Why don’t you check a rumors blog? That’s what I do.」……連 Siri 都會看傳聞,莫非傳聞中的東西例如 iPhone 6s 的規格、都是真的?

ask-siri-give-me-a-hint_04 ask-siri-give-me-a-hint_05

Comments are closed.

加入本站 WhatsApp 頻道最新限免情報立即知。

全新本站官方《限時情報王》 iOS 版 登場。限免已完結?不想錯過重大限免應用,可到本站追蹤 Telegram 頻道FacebookIG