【活動】iam 好色 Summer 估你唔到有獎問答

color

夏日炎炎,最好嘅活動當然係約埋三五知己去沙灘玩下啦!早前我地搵埋一班後生仔女一齊去沙灘拍左個微微微電影,分享一下夏日的小故事。

color

iam 好色 Summer【活動】iam 好色 Summer 估你唔到有獎問答1. 究竟係片段中,thecoopidea USB竹蜻蜓風扇出現過幾多次呢?2. 另外,究竟最後女主角出黎會有咩發生呢?詳細活動資料 http://goo.gl/VgoSXu答案格式#iam好色 Summner估你唔到有獎問答答案:thecoopidea USB竹蜻蜓風扇出現過_次結局:_______________(二十字以內,不包括標點符號)

Posted by 限時免費 iPhone 軟件集中營 on 2015年8月21日

睇完片梗係到問問題時間喇!

1. 究竟係片段中,thecoopidea USB竹蜻蜓風扇出現過幾多次呢?

2. 另外,究竟最後女主角出黎會有咩發生呢?

各位,係時候郁郁手指編劇上身,幫我地諗個完美既結果!以你最有創意嘅頭腦,用不多於二十字去編寫出微電影的最後一幕!

豐富奬品

答對問題,同時結果寫得最有創意嘅參加者,將會得到 ”最有諗頭大獎”,獎品由 thecoopidea 及 Nifteen 送出以下禮品,價值HK$1,386:

  • thecoopidea Power Block x 1
  • Gummy 9000 x 1
  • Pasta lightning Cable x 1
  • Nifteen Day Pack x 1

coopidea-gummy-9k-0

 

▲ Gummy 9000

coopidea-pasta-0

 

▲ Pasta lightning Cable

nifteen-day-0

 

▲ Nifteen Day Pack
除了大獎之外,其他答對問題既朋友有機會得到安慰獎一份(共三份),獎品如下:

  • 安慰獎一(thecoopidea Power Block x 1 + Pasta lightning Cable x 1 + Pasta Micro USB Cable x 1,價值HK$627)
  • 安慰獎二(Nifteen Day Pack x 1,價值HK$439)
  • 安慰獎三(thecoopidea Gummy 9000 x 1,價值HK$399)

答案格式

#iam好色 Summner估你唔到有獎問答
答案:thecoopidea USB竹蜻蜓風扇出現過_次
結局:_______________(二十字以內,不包括標點符號)

條款及細則

1. 每個facebook 帳號只可以參加本活動一次,重複參加將會被視為自動棄權論。
2. 如發現有抄襲成份的答案,該留言將會被刪除,而該facebook用戶會被取消參加資格。
3. 編寫結果的總字數(不包括標點符號)須要在二十字以內,多過限定字數之答案將視為棄權論。
4. 答案可以大膽創新,但不可以包含不雅或不合法內容,如有發現,該留言同樣將會被刪除,而該facebook用戶會被取消參加資格。
5. NewMobileLife將會以答案的準確性以及結局的創意來選出得獎者。對於選出的得獎者,NewMobileLife擁有絕對決定權,參加者不得異議。
6. 活動截止日期為2015年8月30日中午十二時正,逾期參加將不獲接納。以上提及次日期均以NewMobileLife Facebook專頁的系統時間作準。
7. NewMobileLife保留有關是次活動的最終決定權。
8. 只限香港區讀者參加。

活動連結

Comments are closed.

加入本站 WhatsApp 頻道最新限免情報立即知。

全新本站官方《限時情報王》 iOS 版 登場。限免已完結?不想錯過重大限免應用,可到本站追蹤 Telegram 頻道FacebookIG